Mini date

Idag har jag jobbat och sen har jag haft en mini date med MIN Emma... =)
Blev lite shopping för hennes del, jag var smakråd ;) hon är alltid lika vacker vad hon än har på sig!!
Sen blev det fika och massa snack... planerat in lite roligt framöver så det ser jag fram emot sjukt mycket... nu när höstrusket kommer.. även om det borde vara sol, varmt och mycket högre grader ute.. fundersam* 
Men det känns sjukt skönt att ha något att se fram emot framåt så smile banden går på högvarv =)
På fredag ska jag göra naglarna igen, TACK för du tar dig tid gumman.. fattar inte själv hur jag har kunnat jobba med dom i 2 veckor?? Men det har gått skitbra.. så blir att göra om dom men kortare och annan färg förhoppningsvis =)
Sen blir det Emmas och Sandras fredags date som vi försöker ha varje fredag =)

På lördag blir det Örebro till syster och hennes karl.. på kräftskiva i loftet.. ska bli skit kul.. har gjort den rostfria "skål/plåt/underlägg" till Anders så han blir nog glad så han kan va kung bakom baren igen =)
Tar med mig min alldeles egna Lovisa =) kommer bli skit kul.. hade vart kul om flera hade kunnat hänga på men alla verkar busy.. tråkigt.. blir fler gånger!!
Så fick jag glada nyheter av sis med.. killen som var psyk förra festen kommer inte, me happy!!!


Så nu har jag:
- Roligheter att planera
- Naglar att göra
- Umgås
- Festa
- Komma bort från stan =) igen!!
- Boka resa
- Se framåt =)

   

Jag och min babe Emma i USA... good times!!
Så korten är 3 år gamla men vad gör det när det är massa kärlek med dom =)



   

Här är jag och min Lovisa.. lite old times =)
Ett från i höstas och de andra från förra sommaren.. =)

KÄRLEK TILL ER BÅDA!!




hola back everybody... see ya

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ledsen alltså men på fredagar är du inte bara emmas utan även min;p

2008-08-14 @ 21:17:18
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0