Framåt anda

En kvinnas vilja framåt..!

Igår var det tjej fest på hög nivå, var riktigt trevligt även om vissa inte har någon respekt i kroppen.. rikitgt dåligt enligt mig!! Men vi hade kul iaf... blev mycket karaoke sjungande igår.. kul... som jag brukar säga sjunger hellre än bra!!
Gick riktigt segt att dricka igår så man var inte onykter men hade kul ändå =) ölen bara jäste i kroppen på en.. trevligt med tjejfest ändå.. TACK Cicci, Micka och AK..!
Harrys var väl inte mycket att hänga i gran igår, dock var det proppat med folk vet inte vad det var som gjorde att det inte var så kul var nog att jag hade sjukt ont i magen.. men mina flickor gjorde sitt bästa =) 
Var kul att träffa alla var juh inte igår jag var ute på harrys i stan precis... så tack alla mina kära vänner!!!

Idag har jag inte hållt många knop bara degat och kollat flm, mys det med!!
Finns bara en sak som saknas och det är inte filmtittande....

Tagit hand om mig själv idag och imorgon är det jobb som sker igen...

Hur ska jag göra nästa helg?? Måste fundera ut det... löser sig!!


See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0