sååå roligt

hallå alla männsikor..
igår skulle jag och lovisa ha myskväll.. laga tacotårta och kolla film.. åhh vad jag har längtat efter det.. =)
hon dök upp här vid 16 snåret.. laga oss tacotårta sååååå gott det är.. sen ringer robert så är helt inne i en flytt och behöver hjälp.. och snälla som vi är går vi till han och hjälper han att packa.. sen fanns det inte så mycket att göra mer för de var iväg.. så jag och lovisa hittar en tidning.. haha.. så roligt..
vad säger du? familje foto på hmm och sin bror.. asg.. sååå kul!!
inte det ända roliga i den tidningen helt sjuk tidning.. haha.. kärlekshistorien var med ganska kul.. så vi var roade ett bra tag.. sen så packa vi in grejorna och åkte till hans nya lägenhet.. förövrigt fick jag köra hans bil... åhhh jag älskart men man blir lite nervös för den är mycket fin.. =) men det gick bra och den var hel när jag kom fram =)
sen så skjussade han hem oss och vi käka upp reten av maten och satte på notebook.. mycket bra film... det kallar jag kärlek... sååååå romantiskt! blir lyklig av sådant men vart finns dom i verkligenheten dom där grabbarna.. hehe.. en vacker dag så sandra så ska du se att han kommer... Yeeeees!
idag gick jag upp 9 iväg till gymet körde ett bodypump pass så skönt sen iväg på brunch med emma min.. sen blev det stan och shopping.. kanske lite för mycket en vad min budget klarar av just nu men vad faan måste ha lite nytt ibland.. ikväll blir det fest.. tror jag men blir nog lungt för min del ska dra ner på alkholen lite men man vet juh hur det brukar sluta. haha.. näevars.. men men.. nu ska jag vila lite och ta det lungt.. ta hand om er så hörs vi..

förövrigt har jag börjat snacka i sömnen ganska mycket.. haha.. illa men det är rätt kul.. speciellt när jag halvsover.. lovisa ringde och hon var tvungen att fråga om jag prata i sömnen då och om jag sov... mm gjorde jag men jag tror jag kom ihåg allt.. haha.. sorry babe för att jag var lite trött framåt morgon timmarna där..men ögonen ville inte hålla sig uppe men jag klarade av filmen.. tycker det är rätt kul.. var en lång och bra dag igår lungt och skön dag.. tycker jag om.. och mycket hann vi med.. 



love.... bye bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0