Tankar

tankar tankar tankar
vad ska man säga.. tänker för mycket men det är sådan jag är..

känner mig ledsen och lite sönder just nu.. vet inte har kommit in en period som jag inte tycker om..
vad är det för fel på mig?
vad gör jag för fel?
varför måste det vara så svårt?
varför?
varför?
varför?

jag vill men hur ska jag göra.. har panikångest just nu och klarar inte av situationen..
blir så ledsen i båda ögonen...
jag vill så gärna men hur ska jag göra..??

har inga ord längre, vill prata.. men vad ska man säga?
hur ska man säga?
HJÄLP!

sluta tänk nu sandra och ta hand om dig själv?
eller?



peace and out..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Min fina flicka. det är bara att du ringer om det är nåt, det vet du. kan alltid lyssna även om jag itne är så bra på å ge råd eftersom jag själv är ganska "trasig" eller vad man ska säga.
älskar dig så häääär mycket!

puuuss

2007-10-29 @ 15:39:11
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0