heeeej hååå!

Nu är man på bättringsvägen.. haft feber sen förra torsdagen.. hade 39 graders feber hela helgen.. sängliggande.. men det blev en sväng till Louise på lördag kvällen iaf.. var mycket trevligt..! lite födelsedagskalas tackar man juh inte nej till.. när gumman har fyllt och allt..! även lite feber kan inte hindra mig.. det som gjorde mig så himla sjuk var nog för att jag jobbde med feber torsdag och fredag.. men men vad gör man inte för sin far när han är på kreta med mor =) de hade det underbart iaf!
nu har jag även skaffat mig internet så nu kan jag skriva inlägg lite oftare och bara va ute.. så skönt.. nu är det bara en ny dator som fattas.. har juh fått råd av en vän sugen på den.. men Johan ska kolla lite åt mig med han kan dom här grejorna.. så tacksam för alla som har hjäpt mig.. kan juh så mycket om detta.. NOT!
har tränat idag för första gången på en vecka så skönt det är det jag har längtat efter mest när jag har vart sjuk.. så var jag duktig att springa 2,5 km efter ett hårt gympass.. jag duktig!! hehe..
jag och lovisa min KÄRA vän var och handla och fixa lite efterjobbet i fredags.. för jag måste hitta ett vindställ.. ha när jag cyklar och mest av allt behöver jag en vindjacka.. men vi hitta en snygg och bra.. så kanske får bli den då.. bara att leta vidare!! saknar min lovisa har inte träffat henne på ett tag nu.. =( men hon är sjuker med så inget kul.. hoppas jag får träffa henne i helgen och kramas lite.. hehe.. sandra gillar mys med sina vänner!
nästa helg får jag fin besök.. längtar! så då blir det fest och utgång.. ska bli skit kul! saknar massa.. love to you!
emma min ska börja träna på nautilus på lördag med ska bli skit kul.. får vi peppa vaandra lite.. har inte haft så mycket pepp på mig på sistonde.. behöver det blir mer on då!
Idag var det kanelbullens dag så jag bar iväg och köpte till dom på jobbet nybakade goda bullar... åhhh vad gott det var! nu vill jag lägga ut lite kort för det var ett tag sen.. kärlek till er alla.. =)

                   

Här har ni några av mina nära och kära.. nu ska jag kolla på tv men vi syns och hörs snart igen..
Skriv gärna kommentarer alltid kul att läsa..!

Love to you all...


förvirrad*
saknar?*
vad sker*
sugen*
vänskap nära hjärtat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0