Västervik

I helgen var jag nere i Västervik, hälsa på lite grann!
På fredagen så hade Robert bjudit med mig på en middag.. för han har jobbat 10 år på sitt jobb så då får de 3 rättersmiddag och lite god dricka på Gränsö slott.. eftersom inte han har någon respektive så följde jag med som det.. ville inte att han skulle gå själv på middagen så jag följde med han sånn snäll vän jag är.. så vi fick spela på att vi var ett par.. middagen var mycket seriösare än jag trode men det var riktigt trevligt och det gick jättebra.. Maten var hur god som helst.. smälte gott i munnen =)
Efter middagen begav vi oss med taxi till harrys, där drack vi, m,ingla lite och även lite dans.. jag som alltid lyckas med något tappade såklart min nrbricka till jackan men med lite blinkningar och förklaraningar så löste jag ut min jacka.. tack "Garderobskillen"... hem och sov gott!!

Lördagen vaknade jag runt 11 gick in till robvert och hoppa i hans säng, kan juh inte sova bort dagen.. men efter ca 1 timme inser sandra att hennes huvud håller på att explodera.. aj aj aj.. har inte haft en sådan huvudvärk förrut.. i det fallet skulle man vilja ta bort huvudet från kroppen ett tag.. vi låg och kolla på 2 st filmer och idol.. Ted kommer över en stund och snakca lite.. sen så var det dags att göra iordning oss.. jag var inte fest sugen ville inte gå ut men Robert övertala mig, och sen var jag juh här för att hälsa på.. så vara bara att hänga med ut..
Vi gick till Harrys för jag var inte dans sugen någonstans.. Pjukke var med också.. vi mingla lite jag stod ibaren och prata med okända människor.. hade jätte trevligt.. till slut hittade jag inte R o P.. men efter lite letande så dök dom upp.. ut på serveringen.. jag vet kallt.. vi bestämde att viskulle vara kvar ett tag till.. jag gick och mingla i baren och hittade 2 sdt att snacka med.. där satt jag och trode stenhårt påatt de var kvar på harrys... men icke sa nicke.. de hade gått till en annan krog utan mig.. inte ens tänkt på att jag inte var med.. hör heller inte av sig förrens 3 snåret.. så när kl slår 3 så ringder P och säger att de har gått hem och hoppas att jag är hemma med men det var jag inte för jag letade efter dom inne på harrys, som tur var hade jag bett om en nyckel innan vi gick ut så jag kom in till R där står han och ska lägga sig och inte insett att jag har varit borta.. så S blir lite lätt irreterad och lägger sig och sover.. 
Så min lördag kväll bistod av Sandra ensam i vimmlet. i västervik och känner ingen!!
Kul hade jag iaf.. för en riktig kvinna reder sig själv!!

Söndag deg, och hemfärd..

Umgicks med syrran min.. trevligt trevligt!!

Hej hej   

Kommentarer
Postat av: Milla

du är utmanad

2008-11-19 @ 23:22:10
URL: http://millla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0