Why!!

Nu sitter jag på jobbet och har 1 timme kvar att jobba.. skönt men det är såååå fruktansvärt varmt.. men jag klagar inte men hoppas bara att det håller i sig =)

Jag är ledsen inombords, en kompis som inte är sig själv längre =( varför??
det är min bästa kill vän, vi förstår varandra ut och innan och nu på sista tiden har han blivit wierd.. jag vet delvis värför, grejjen är att han förstår väl inte själv att han har blivit det. jag saknar dig, jag vet att det kommer komma tillbaka men NÄR?? jag ringer dig när jag behöver prata du har alltid funnits där för mig varför va du inte det denna gång när jag verkligen behövde dig, behövde dina armar runt mig som tröstar mig och bara prata med mig och få mig på andra tankar.. gubben WHY??
Jag vet att du har flickvän, men varför ska vänner försvinna så fort det dyker upp en ny i deras liv?? vänner är det bästa man kan ha, det är dom som finns där om det är några problem.. men förstår inte varför en del struntar i dom när de hittar kärlek?? vet ni.. tell me... jag vet att man kan vara nykär ett tag fine men inte jämnt!!
detta gör mig oerhört ledsen inombords, kan inte vara lika glad utan dig i mitt liv, just nu behöver jag dig mer än något!!
 Vi pratade om detta innan ni blev ihop men det föll, hon ska deala med att vi umgås och är nära varandra.. svartsjuka är det värsta jag vet!! är det värt att förlora en rikitgt bra vän bara för att man har ett förhållande??
Hjälp mig!! Vad tycker ni..

orkar inte mer nu...

byebye

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyvärr så är tjejer så extremt svåra. Komplicerade, tror även killarna är det. Men svartsjuka ska inte finnas. Jag hatar det och bakar direkt. det äcklar mig.

Hoppas han tar sitt förnuft till fånga!

2008-07-03 @ 21:01:08
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0