Öl och popcorn

Idag var jag duktig och satte väckarklockan för att komma upp skapligt, men sen var vädret så himla segt så jag kåg kvar och drog mig i sängen.. helt underbart!
Sen blev det luncha med mina sara och tobbe =) det blev kikkobar.. så gott, blev buffé så smaskigt så det gjord emagen riktigt gott.. sen blev det efterrätt på Bosses glassbar.. marängsuiss och polksgris i strut för min del... sååå himla gott det var behövligt för magen!
Sen gick vi upp hit och drack kaffe och hade det bra.. kommer inte bebisen snart... jag vill!!
Vill bara hålla den lilla i mina armar så nu får du ta och komma ut sötast!

                           

                           



sen åkte dom hem och jag dega hemma så skönt, så nu är jag värd ÖL och POPCORN.. ska bli så gott.. jag är välförtjänt att dricka en öl och så är det juh faktiskt semester också..

Imorgon blir det att umgås med far min får se vad vi hittar på.. något kul blir det, hoppas att det blir fint väder så man kan få lite sol på sig, men man ska inte hoppas på för mycket.. MYSIGT ska det bli iaf..!

see you...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0