kul utan alkohol..

Nu har helgen passerat snart.. det har vart en skön helg har vart nykter hela helgen..
sååå himla gött.. behövdes.. i fredags åt vi smörgåstårta med jobbet, sen åkte vi hem till mor och far bada och sola lite rikitgt gött vädret var helt underbart.. sen blev det grillat och glass med jordgubbar..  jag hade skaplig underhållning efter som jag var nykter =) hade hur kul som helst utan alkohol..
mami papi.. LOVE
i lördags kom min lovisa över en stund sen tog vi en snabbis på stan.. köpte mig bara ett linne.. behövligt dock.. sen så var det hem och göra iordning sig.. skulle sitta vid stångån en massa med männsikor men tyvärr ville inte vädret det så vi gick hem och festa hos lovisa och milla istället.. ver mycket trevligt!!
När de begav sig utåt krogen så gick jag hem och dega framför en film.. så skönt.. men jag fick lite roliga mess av lovisa underkvällen.. idel öra att höra om allt =)
sen fick jag mess kl 4 inatt.. inte förvånad.. vad vill du? har du inte gett upp än? fattar inget.. haha..
ingen chans kvar här kan jag säga så du kan juh försöka för ingenting..!!

Varför kommer killar oftast alltid tillbaka när det är försent.. när man vill så skiter dom i det sen när man lagt ner allt och aldrig vill igen då kommer dom krypande, då verkar de insett det var inte så himla illa eller vad?
min hjärna fattar inte när det är såhär..

idag måste jag gå och hämta min cykel på jobbet sen vet jag inte vad som sker..

hola back soon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0