Halmstad

Igår kom jag hit efter en seg buss tur men man var laddad hela tiden för man visste juh vart man skulle =)
Så igår gjorde vi inget speciellt vi tog bara hand om varandra, snacka massa
och hade det mysigt!!
Kl 3.30 inatt ungefär så vakna jag av att det var tjaffs utanför fönstret,
inte mer än så men sen 10 min senare hör jag en brud skrika och jag hör sparkar.
Så jag stoppar ut huvudet då står en kompis och matar knytnävs slag blandat med sparkar
på sin kompis huvud och han ligger i fosterställning och tar emot slag.. helt psyk!!
Så jag väcker Lotta, hon skriker och frågar om vi ska ringa polisen??
Näe det är lungt dom är kompisar.. HERREGUD!!
sen hade dom väl en diskution fram till sex på morgonen.. irreterande!
Speciellt eftersom att det var han som blev slagen som bad om ursäkt,
för det första fattar jag inte att han reste sig upp ens.. nog om det!!

Nu har Lotta cyklat till jobbet så nu ska jag ut och undersöka stad och strand..
tills det blir fest ikväll =)
vågar dock inte vara förlänge på stranden då blir jag very very sunpink!!


soliga hälsningar från Me

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sunpink är det hetaste man kan ha ;)

Jag blev inte det igår iaf, för jag var duktig och smörjde in mig :)

2008-07-25 @ 10:39:30
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0