hmmmm

ännu en arbetsvecka har gått.. och ÄNTLIGEN fredag hur skönt är det inte..=)
idag kom en KÄR vän hem med.. min lovisa.. tyvärr får jag inte träffa henne förrens imorgon men jag hoppas att hon får kul ikväll och skakar rumpa som attan och att hon inte har för ont i kroppen innan hon hinner ut på dansgolvet..
själv har jag precis käkat thai mat såååååå gott.. blir lungt hemma och kolla film.. you know why!!
vad händer imorgon då.. hmm får se men jag hoppas att jag får träffa min tös..

satt och tänkte lite idag och alla andra dagar...
saknar Helena min massa.. undra hur det är med allt smaskigt =)
Hanna gumman med.. hoppas att det går väl för dig i skolan och med pojken.. let me know!
sen en massa andra såklart.. men jag är lite fundersam över en vän just nu.. är rädd att det som man jämnt snackar om har skett.. för nu har det gått 25 dagar sen jag hörde något sist.. även om jag har hört av mig, det är därför jag har blivit lite inåt för är så himla trött på det här.. att bli sårad!! Det löser sig nog är nog inget speciellt.. men we will see..! vet att vi betyder mycket för varandra men ändå.. !
HURT!

tess den jäkeln är i barca.. och jag visste inget, vem är hon där med, vad gör hon, vill veta allt.. så det är bara att DU berättar för mig när du kommer gumman.. hoppas att du har en underbar tid =)
miss you girl.. puss

näe nu ska jag fortsätta att kolla på tv.. får se om det är något bra ikväll..
keep in....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0