close

nu är det nära till alperna.. =)
längtar som attan.. kommer nog bli kul det där..
i lördags hade vi företags fest det var rikitgt kul och vad dricka det blev.. haha..
jag och rikard var strångt tvunga att testa och svetsa när vi var fulla.. fint..
sen blev det hem till mig och sen utgång-.-. och såklart min gumma lovisa hängde på.. blev harrys/bk var kul.. träffa helen , martina och milla där med var kul.. var inte igår man träffa dom!!
på lördag blir det 50 årsfest kan bli spännande.. blir nog skoj.. träffa lite folk som ska med till alperna.. =)
kan vara skönt att veta vilka det är innan och träffa dom var juh inte igår precis.. 

Va med min gumma tess i söndags.. skönt att se dig =)
även om vi såg bland världens sämsta filmer.. haha

babe mina tankar hos dig söt.. you know!

nu ska jag kila vidare.. 

take it easy..
byebyebyebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0