Men hur??

Jag vill hur gärna som helst göra om min lya.... men hur??
Jag har lite funderingar men inte lätt... kanske kan börja med att måla om, grejjen är dock att det är 3,60 till tak så det blir sjukt mycket att måla.. så tänkt om det inte blir bra ska man måla om allt igen då????
Måste köpa mig något mera vitrin/skåp och lägga min servis i.. hur lätt är det att hitta??
Funderar även på att bygga upp sängen så man får lite lådor och space under den..hmm??
Har juh en bild i mina ögon hur jag vill ha det.. snälla kan en snäll männsika komma och göra detta, så när jag vaknar en morgon så är det klart =) Ska flörta med far min lite och se vad han säger..hehe..
men kanske ska börja med fastighetsägaren de kanske vill göra det åt mig?? vem vet.. Sandra lägg på smile banden...

Mycket tänkande....




P.S ska INTE måla rosa, pucko brun och grön ;) lovar jag =) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0