Lägenhet

Idag har jag jobbat som vanligt, sen så har jag mor och far varit och kollat lite i möbelbutiker..
Jag hitta ett skåp jag verkligen skulle vilja ha på MIO men prislappen sa väl sitt just nu, får ta och införskaffa mig den senare!! Sen köpte jag ett skåp på IKEA sen lite annat smått och gott, så jag har lite att stå i nästa vecka.. måste fixa lite saker till lghten så jag får ordning på det!! När jag blir klar kommer det nog blir kalas tror jag!! =)
Så min kväll oc h dag har bestått av att umgås med min kära familj.. vart kanon!!
Så nu ska jag cilla lite och tänka på vilka färger och vilka längder jag ska ha på vissa grejjor =)
Så snart blir det film tittande och bara ta det lugnt!!
Imorgon får vi se vad som sker, händer nog säkert något spännande..
Troligtvis 25 års fest men känner för att ta det lungt men we will see..



Varför??
- Trött på folk som pratar men det är liten verkstad
- Som förändras när någon ny kommer in i livet
- Hör av sig när de passar dom
- Som inte ställer upp


Men har många vänner som är helt amazing.. betyder mycket i hjärtat =)  LOVE!


Love S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0