gamla minnen

Igår var mina underbar vänner TESS och LOVISA här.. vi kollade på film och hade det mys med mycket snack!!
Då började vi prata gamla minnen, vad kul det är haha man har hunnit me en del bara på 2 år.. galet vad fest det var sommaren -06... Då kläcker Lovisa en sak jag hade gjort igen.. haha.. Sandra lyckas åter igen!!
Lilla Sandra, men det löste sig juh, hem och göra en kur och sen ut och dansa igen.. haha.. Martins syn den kvällen hade jag velat betala för!!
Minnena flödade och även nya händelser... UNDERBART!!
Igår var vi inga nyttiga flickor vi var som vanligt och bara dega.. kollade på What happens in Vegas., den var bra, sen blev det kort tittande.. då kom sandra på vi kollar på Snickeriet.. så det gjorde vi går inte att göra mer än att skratta med dom.. så söta!!
Var riktigt skön kväll igår, UTAN alkohol men i kväll blr det dock lite öl =) om jag pallar!!

Ska bli spännande och se vad kvällens fest är för något har bara hört små saker om det, men bara att betala 30 kr och gå in med smilebanden och kolla läget! Spännande!!


GRATTIS farmor på födelsedagen 8 Augusti, vi var juh där med tårta så hon blev nog mer än glad!!

om vi inte syns innan, så syns vi i dimman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0