4 underbara veckor

Nu har semestern passerat och man har börjat jobba igen..
Dessa veckor har vart galet roliga, bra, underbara you name it =)
Haft riktigt kul jag har vart över allt och ingenstans ;)
De sista 4 veckorna har jag varit i Västervik 2 ggr, haft galet kul med de goa från småland!! =)
Jag har vart i sommarstuga på kusten, riktigt mysigt, bilat med far min och sist men inte minst har jag varit i Halmstad i en och en halv vecka.. haft det riktigt riktigt kul!!
TACK Lotta för allt..!
Var rikitgt kul att mina goa från Västervik var där samtidigt =)
Så de gjorde tillvaron ännu bättre i Halmstad...!!

Men nu har man åter gått från njutning till måsten.. jobbat nu i 2 dagar, okej det har inte varit speciellt slitande men man ska börja sakta, så man orkar!! 

Nu är det bara se fram emot nya roliga saker som ska hittas på i höst.. så man klarar av att jobba..

ta hand om er..

keep in...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja våran fest med förfest,fest och efterfest som absolut inte är någon hemmafest bland annat :)

2008-08-06 @ 00:55:10
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0