me like....

Hallå
Nu var det ett tag sen sist igen.. dåligt jag vet men jag ska göra mitt bästa har haft så mycket att stå i bara det är därför men men..
Vad har hänt då.. jo mycket förra helgen så var Cicci här och det var hur kul som helst.. vi myste och hade det jättebra..  på torsdagen kom lovisa över med vi visste inte om vi skulle gå ut eller inte men det blev lungt hemma och kolla på film skönt det med.. fredagen jobbade jag sen gick jag på stan med flickorna.. köpte mig ett par stövlar kommer bli kalas.. =) cicci shoppa även också lite.. på fredagen var lovisa hemma och hade det mysigt medans jag och cicci inte visste vad vi skull göra..
så vi öpnna spriten och börja grogga yeah.. sen blev det lite vin på det med.. hah inte så gott men ner gick det.. så vi blev lite halv fulla för oss själva och hade as kul.. lyssna på COUNTRY och sjöng med älskart..
det var underbart kul att bara vara hemma och bli full.. hehe
Lördagen var det dags att gå upp och flytta bilen kl 8.. var juh tur att det inte var jag som körde var full när jag vaknade.. hehe.. så roligt sen sov vi och hade det gött på dagen..
på kvällen kom lite folk över på förförfest.. det var trevligt en viss johan var juh full redan innan vi kom till festen.. haha.. så rolig han hade bara 3 öl kvar.. men vi gick till oskars 28 årskalas.. var hur kul som helst.. jag hade jätteroligt.. rocka med micken hela kvällen som vanligt håller jag igång.. det är hur jag är och deal with it.. thats me så enkelt är det.. men kul hade vi.. och oskar lilla fick en underbar present ifrån oss.. han fick ett tält som är tillägnat honom när han ska hångla lite.. hehe.. UNDERBART!
sen bar det av till BK/harrys det var hur kul som helst dansa och höll igång för fulla muggar var inte så svårt att dricka dan efter ändå..  men kul hade vi..
söndagen blev fika med emma, lovisa och cicci, me.. mysigt.. haha.. ;)
i veckan har det bara blivt det gamla vanliga jobb, träning och ta det lungt!
i helgen vart det full fart igen.. iväg på förfest på fredagen det var kul kul.. vi spelade nintendo wiisport.. klockrent tennis och bowling.. jag vann mot 2 killar ville bara säga det att ni kan få stryk även av tjejer det ni.. ont i armen fick jag med träningsverk..asg men jag var inte ensam...
sen iväg till blue heaven.. var mycket trevligt av det man minns.. haha.. men drinkar, shots, öl blev det mycket av.. sist ut från krogen var man med.. ;) mysigt
lördagen blev det att sova länge sen så bar det va till frezas utflyttningsfest.. man var juh inte på hugget dirket men det blev bättre sen.. hade kul mycket folk var det också,.. nästan alla gick ut men jag och lovisa gick hem men vi åt en bit först.. gott.. sen hem och nanna.. skönt.. träffa söta louise på stan innan med..
idag blir det nog lungt.. ta hand om er.. så hörs vi..


love




tankar*
glad*
förvirrad*
vänner*
familj*
nytt jobb?*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0