veckan som gått... hmm

Massa har hänt och ingenting..
innan kvällen gick jag på stan med hanna..det var mycket trevligt, hon drar juh tillbaka till sthlm idag så det var kul att träffa henne snacka lite skit och fika.. =)
på förfesten var vi hos helen och vi körde ett spel det var mycket kul och spännande det fattar nog de som fick lite lustiga mess.. man fick dock inte svara om någon ringde upp eller mess tillbaka..
Säger bara  "- Jag är naken!" "klick".. yeah.. var mycket trevligt.. me like men man är lite nervös om man är för nykter.. hehe.. eller varför inte näsblod ;)
I fredags var vi på fest i bestorp, var helt okej.. men sandra fick i sig en öl för mycket.. haha.. och det var dock sjukt kallt också.. men min snälla vän lovisa tog hand om mig och fixa skjuss hem för jag var mycket frusen och kanske en aning onykter.. ;)
I lördags gick jag på stan lite och bara götta och tog hand om mig själv.. träffa även min lilla Åsa och åt en thai lunch.. mycket gott.. så det blev mys och snack som vi alltid gör.. älskart!!
sen bar det av mot kusinen i tallboda på grillning.. blev rikitgt lyckat.. vi blev 13 pers tror jag och det var trevligt jag tog det lungt med drickan och sen hade jag ont i magen.. fick för övrigt träffa jossans nya kille med, mycket trevlig..
vi tog tolv bussen in till stan, mina andra vänner var i kollektivet på fest men jag hann aldig dit så jag mötte upp dom på krogen men gick inte ut.. men mycket välkomms kramar fick man.. blev så glad.. glid hem vid 1.30 tiden kolla lite på tv och somna mycket gott och glad över att jag inte gick ut och inte var berusad.. men önskar jag hade träffat tha gang lite mer.. =)
hos josse med träffa jag en ny vän hur trevlig som helst.. hoppas vi kommer börja träffas och umgås lite vore hur kul som helst.. blev bjuden på fest nästa helg så i will see.. =)
i veckan har jag bara tränat, jobbat och träffat vänner.. har min syster på besök hos mig.. mycket trevligt.. hon undra dock vem jag snacka med i natt för jag prata lie lätt i sömnen om man säger så.. haha.. igår så köpte vi thai mat och hyrde babel.. var en helt okej film.. allt jag säger.. 
i dag blir det lungt är helt slut efter allt jobb.. imorgon är det fredag igen gött..
och på lördag drar jag, lovisa, kusinen och hennes kille till syrran och anders.. ska bli kul.. kräftskiva.. mycket gott och kul!! så får se vad som sker.. har dock inte fixat bilen än men hoppas att det löser sig kan bli tungt annars.. 
inga planer för morgon dagen.. hör av er om ni vill ;)
ta hand om er sålänge..




byebyebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0