tankar

nu har det hunnit vara helg igen.. har varit riktigt trevligt.. =)
i fredags blev det tjejkväll hemma hos mig med vin och öl.. yammi..!
det var jag, lotta, emma och zekka.. mycket snack blev det.. we like that.. ;)
sen blev det en snabbis på platens för mig och emma men det var ingen höjdare så vi begav oss hemåt.. och träffa en mindre mykter person från hjulsbro som snacka som faan.. sååå störd han var.. haha.. men tiden blev lite fördriven iaf..!

i lördags gick jag på stan med lovisa, sen så var det fest som gällde i kollektivet.. det var mycket trevligt och mycket avlöjanden.. men man kan glömma snabbt.. haha..
blev platå en snabbis med louise för de andra kände inte för att gå ut.. men de dök upp senare sen blev det att dra tillbaka till festen vid 1.30 hugget.. var lika kul då.. hehe.. endel hade väl fått i sig lite mycket.. nämner inga namn.. haha.. sen fick det ett snabbt slut.. ojdå lovisa.. vi drar nu så blev det lite mat vid 3.15 hugget satt som gjutet.. mycket gott.. sen var det bara vandra hem och nanna.. sov mycket djupt och gott!!

i söndags blev det mysdag/kväll för hela slanten.. det var jag och lotta.. vi laga mat (dock lite stark för oss som är lite känsliga), film, snack och massa mys.. kan blivit lite popcorn och nötter med.. eller vad säger gumman.. hihi..
jag var lite trött så blev en tidig söndag för mig och sängen var mycket längtad efter.. så skönt!!

klockan ringde 5.50 bara upp och hoppa.. och fortsätta med mitt räcke som jag håller på med.. dock kul.. =)
slitit i värmen, efter jobbet bar det av till gymet.. kondition i en timme.. gött... sandra på G nu..!!
sen blev det uteservering med emma min.. mycket trevligt.. stötte även på lotta och frida..
nu är det snart läggdags igen... sweet dreams to myself!



vill bara säga att folk kan misstolka mig rätt mycket, jag är en väldigt känslosam person som visar vad jag tycker och tänker till alla jag tycker om speciellt till mina vänner. De som känner mig vet vad jag menar och tycker. Jag vill hellre bekräfta en gång för mycket en ingen gång alls, jag behöver inte mena någonting med det bara för att jag är öppen med sånt. men har man vart med om mycket känslor och icke bra händelser i sitt liv så vill man ta vara på de man har. och även om jag trode att jag hade fått en bra vän till så kan det misstolkas. allt behöver inte handla om kärlek. även om jag tycker om att visa mycket kärlek. mina vänner betyder mycket för mig och jag vill visa det. jag trode att jag hade chans att behålla en ny vän som jag verkligen tycker om att umgås med men ack så fel man kan ha. det sårar mig väldigt mycket men (man kan inte få allt här i världen) nu vet jag det. lägger ner nu varför bry sig när det ändå blir fel?
tänker på er mina vänner och ni har en stor plats i mitt hjärta!
du var på väg att få en stor plats med men man blir som man umgås och så fel man kan ha om vissa männsiskor ibland..


KÄRLEK till min familj... love






byebyebyebye hööööööööööörs 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

love you bejbi

2007-08-14 @ 02:04:17
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0