mys pys och mycket dricka

Vad har man gjort i veckan.. hmm.. jo i söndags var vi på filmkväll hos Johan.. såg Disturbia.. var bra hoppade juh till lite ibland.. hehe.. vad sägs om första scenen??

Och i måndags blev det fest hos robert.. det var mycket kul spelade/körde gitarr hero och drack.. var mycket kul har aldrig kört det förrut med det var bra för att vara första gången.. =)
sen festa vi på som faan skulle bli lungt men det blev visst lite mer för alla än vad vi hade trott.. hehe.. sen körde vi en lek.. crunch crunch, bong bong, bröööööl, bengt, jane, sssswissss, fullast kör och tarzzzzzan.. såååååå kul det var... så vi fick allt igång festen.. några drog till magget vid 22.30 men i festa vidare och drog på efterfest vid 3 hugget, til Swante! Lovisa sov hos mig och vi kom hem vid 5.30 och lade oss kanske 6.00 och för ni som vet var jag bor så hade förövrigt blomster vagnen kommit till torget innan vi hade lagt oss... fint!!
men fulla var vi,... wiieee..

vad har man gjort mer jo vi såg på film hos robert igår, jag, lovisa, johan och milla.. vi såg Wild Hogs var helt okej.. rolig i sina stunder.. men jag och lovisa får aldrig se den filmen vi vill.. hmm.. haha..

och i dag har man varit en stund på skänningemarken var trevligt blev lite nötter och saltgurka.. mumma..

imorgon så bär det av till stockholm till cicci och märta.. ska bli så kul.. så får se vad vi ska hitta på.. lovisa och jag bär iväg med bussen kl 12.15 imorgon.. nice!!
ta hand om er sålänge..



byebye




saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0