Massa och ingenting

Nu har det gått ett tag sen sist.. har hunnit börja jobba och varit i Stockholm..

Kan juh börja med Sthlm resan.. var mycket roligt och mycket hände.. haha.. fick oss mycket skratt.. orkar inte rikitgt skriva allt som har hänt men vill du läsa i detaljerad form läs lovisas blogg.. www.loveijsa.blogg.se 
Men jag måste bara säga att jag tyckte The simpsons movie var mycket rolig och bra.. =) tummen upp..
säger bara gay, gay, gay, gay
och appropå gay.. var pridefestivalen när vi var där och det var mycket underhållande och roligt att se.. dock jobbigt för ben och stjärt för stå och sitta på samma ställe i 2 och en halv timme tar på energin..
ni ska få se lite kort..

        

detta är från fredagen.. yeah.. så kul vi hade.. och sandra fick i sig en öl för mycket eller två men tur att man har vänner som tar hand om än.. tack Martin.
Glömde säga det men när vi var och fika så skulle jag köpa två kaffelatté och en morotskaka.. han bara 105 kr.. jag bara visst drog kortet.. och gör allt klart! Sen så gick jag ut till cicci och sa att jag bjuder mer än gärna på denna fika.. hehe.. då hade gubben på fiket glömt att slå in två 0 så jag fick betala hela 1 kr och 5 öre för 2 kaffe och en kaka.. fint.. tack å hej sa jag.. !! =)

På lördagen var det dags för parad in vi åker kameran i högsta hugg..

                           



Vi skratta och hade det hur kul som helst.. inte varje dag man ser en sådan här parad.. =)


På kvällen blev det grillfest och öl.. med mycket roliga skämt och spel.. hehe.. säger bara 10 fingrar till gud..

så det blev lyckat sen drog vi hem till cicci och petra på efterfest blev drinkar och sing star.. yeah..  men annars kan man juh säga att man är proffs eller vad säger ni.. hehe..

lite armbrytning med.. yeeees!


På söndagen in till stan och käka sen bussen hem..


nu har jag jobbat en vecka och det har gått fort men segt kan jag lova..

och nu är det helg så ikväll blir det tjejkväll med vin, dipp och massa snack.. får se om det blir utgång eller inte..


syns i dimman ;)


puss   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0